A termék csoportok meghatározása az első komoly lépésed lesz. Dönthetsz úgy, hogy Niche webáruház készítés és indítasz ahol kevés termékcsoportot kínálsz, de abban teljeskörű kínálatot tudsz nyújani a vásárlóidnak. Legutóbb egy HeroPro 3 sportkamerát nézegettem és találtam egy webáruházat ahol ezekre a sportkamerákra specializálódtak. A kamerákhoz szinte minden kiegészítő megkapható itt. Tehát a Niche lehet a jó irány számodra is, ha tudsz izgalmas és kellően széles termék választékot mutatni.
A dinamikusan növekvő World Stores például már több mint 70 NICHE boltot nyitott mellyel 35 millió Angol Font feletti bevételeket érnek el. Itt a stratégia az volt, hogy a termékekre amire nagy a kereslet felépítenek 1-1 webshopot.
A másik véglet az úgynevezett “Department Store” ahol minden kapható de semmire se specializálódnak. Ha úgy tetszik a legismertebb Department Store az amazon.com, ahol minden kapható ami létezik. Ez a megoldás nagyon széles termékkínálatot kíván, mert csak akkor lehet vele sikert elérni. A másik ilyen hatalmas store a Tesco angliai webáruháza ahol igyekeznek mindent megvásárolhatóvá tenni.
Különböztesd meg magad! (USP)